fitness فیتنس عـکسهای فیتنس بدنهای فیتنس
fitness فیتنس عـکسهای فیتنس بدنهای فیتنس
fitness فیتنس عـکسهای فیتنس بدنهای فیتنس

کد خبر : 6980 زمان انتشار : 12 آذر 1390 16:07:00
دبیر هیئت پرورش‌ اندام استان البرز:
البرز قطب اصلی پرورش ‌اندام کشور است
دبیر هیئت بدنسازی و پرورش ‌اندام استان البرز با ابراز رضایت از عملکرد‌ ورزشکاران این استان در مسابقات داخلی و خارجی، البرز را یکی از قطب اصلی کشور در این رشته ورزشی دانست.
البرز قطب اصلی پرورش ‌اندام کشور است
 
 

محمد بیگدلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت:‌ در سال جاری اکثر مسابقات مهم داخلی و بین‌المللی در رشته پرورش ‌اندام به پایان رسیده است و در بسیاری از این مسابقات ورزشکاران البرزی عناوین برتر را به خود اختصاص داده‌اند.
وی تصریح کرد: در یکی از معتبرترین رقابت‌های امسال تیم پرورش اندام استان البرز مقام نایب قهرمانی کشور را به خود اختصاص داد.
این مسئول ورزشی ادامه داد: همچنین در مسابقات برون مرزی نیز پرورش‌ اندام کاران ما بسیار درخشان ظاهر شده و افتخارات بسیاری برای کشور به ارمغان آوردند.
بیگدلی افزود: از این افتخارات می‌توان به قهرمانی محرم پناهی، نایب قهرمانی آرش نویدی و کسب مقام سومی توسط حسن رهنماییان در جهان و قهرمانی حامد قریشی در مسابقات آسیایی اشاره کرد.
 

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه امکانات هیئت پرورش اندام استان البرز و باشگاه‌های فعال در این استان چگونه است، گفت: بحث فضای اداری و تمرینی ورزشکاران ما با وجود پیگیری‌های فراوان متاسفانه به نتیجه نرسیده است با این حال وعده‌هایی از سوی مدیر کل ورزش استان، شهرداری و اعضای شورای شهر داده شده که امیدوارم هر چه سریعتر با تحقق آن‌ها بخشی از مشکلات ما حل شود.


دبیر هیئت پرورش‌ اندام استان البرز در ادامه به ارزیابی فعالیت باشگاه‌های فعال استان نیز پرداخت و گفت: استان البرز از جمله استان‌هایی است که شاهد فعالیت تعداد زیادی از باشگاه‌های بدنسازی در آن هستیم و با توجه به پرورش ورزشکاران ارزشمند،‌ معتقدم که این استان قطب اصلی پرورش اندام در کشور است.



نظرات شما عزیزان:

KOMA
ساعت6:58---20 دی 1390
به وب منم سر بزن دمت گرم وب قشنگی داری موفق باشی نوکریم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهسه شنبه 20 دی 1390برچسب:علی تبریزی, توسط fitness فیتنس عـکسهای فیتنس بدنهای فیتنس
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.